یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

هواوی از ساعت‌های هوشمند «واچ ۴» و «واچ ۴ پرو» رونمایی کرد + عکس، قیمت و ویژگی‌ها

  • کد خبر: ۱۶۳۳۱۵
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
هواوی از ساعت‌های هوشمند «واچ ۴» و «واچ ۴ پرو» رونمایی کرد + عکس، قیمت و ویژگی‌ها
هوآوی یک رویداد بزرگ در مونیخ برگزار کرد که در آن قیمت و زمان عرضه P ۶۰ Pro و Mate X ۳ در اروپا را شرح داد. اما خبر‌هایی از دو ساعت هوشمند جدید (Watch ۴ و Watch ۴ Pro) هم در این رویداد منتشر شد.

شهرآرانیوز - مدل پرو «واچ ۴» هوآوی دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی LTPO AMOLED با شیشه یاقوت کبود است. بدنه آن از آلیاژ تیتانیوم TC۴ ساخته شده که گفته می‌شود سه برابر قوی‌تر از تیتانیوم معمولی است. Watch ۴ معمولی هم با بدنه‌ای از فولاد ضدزنگ عرضه می‌شود. هر دو ساعت دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن و تعداد زیادی از واچ‌فیس‌های سیاره‌ای جدید هستند و در برابر آب هم مقاوم خواهند بود.

هر دو ساعت می‌توانند بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی و ورزشی را ردیابی کنند. ویژگی جدید سری Watch ۴ مرور یک دقیقه‌ای هفت شاخص سلامت است و ارائه یک گزارش از همه آن‌هاست: ضربان و فعالیت الکتریکی قلب، اکسیژن خون، دمای پوست، سفتی شریانی، استرس و داده‌های سلامت تنفسی.

هواوی از ساعت‌های هوشمند «واچ ۴» و «واچ ۴ پرو» رونمایی کرد + عکس، قیمت و ویژگی‌ها

Watch ۴ Pro همچنین از مزایای اتصال LTE از طریق eSIM و همچنین GPS داخلی بهره می‌برد. باتری «واچ ۴» تا سه روز استفاده معمولی و واچ ۴ پرو تا ۴.۵ روز دوام می‌آورد. حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌توانند استقامت باتری را تا ۱۴ روز در «واچ ۴» و تا ۲۱ روز در مدل پرو افزایش دهند.

هواوی از ساعت‌های هوشمند «واچ ۴» و «واچ ۴ پرو» رونمایی کرد + عکس، قیمت و ویژگی‌ها

قیمت Huawei Watch ۴ با بند مشکی از ۴۵۰ یورو / ۴۰۰ پوند شروع می‌شود. قیمت ساعت ۴ پرو با بند تیتانیومی از ۷۰۰ یورو / ۶۰۰ پوند شروع می‌شود در حالی که گزینه بند چرمی قهوه‌ای آن از ۵۵۰ یورو / ۵۰۰ پوند به فروش می‌رسد. سری Huawei Watch ۴ قرار است در هفته‌های آینده در اروپا به فروش برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->